Kursy team building – wyróżnieni absolwenci


Czytelnikom naszego bloga (nazwiska tu na liście) w pas się kłaniając dziękujemy (a także przyznajemy opisane poniżej prezenty) za zaangażowanie na odpowiedzenia na pytania w badaniu, który opracowali nasi coachowie Hipolit Glanc, Dobromir Kotowski, Beniamin Sygietyński i Arkady Witczak w badaniu online Sudeckie Filmowe Spotkania Integracyjne i Team Building

  • Maksymilian Kisiel, Monter wiertni, Leszno, przesyłamy bezpłatny voucher na moduł coachingowy „Myśl inaczej! intensywny kurs kreatywności” lub dowolną z zabaw integracyjnych w naszej ofercie oraz książkę „Współczesne ruchy neopogańskie w Polsce – wiara i obrzędowość”
  • Kasper Krauze, Grafik komputerowy , Ryjewo, przyznajemy rabat na panel moderowany „Badanie i weryfikacjapotrzeb szkoleniowych” lub imprezę i zabawę team building a dodatkowo wydawnictwo „Neopogaństwo polskie: geneza, założenia doktrynalne i obrzędy”
  • Cezar Kozubowski, Laborant sekcyjny, Boronów, zdobywa wejściówkę na panel moderowany „ planowanie zadań, działań, operacji i przedsięwzięć” lub event motywacyjny a dodatkowo wydawnictwo „Współczesne ruchy neopogańskie w Polsce – wiara i obrzędowość”
  • Hipolit Karoń, Architekt wnętrz, Sieradz, zdobywa wejściówkę na moduł coachingowy „optymalizowanie komunikacji i współpracy” lub wybraną naszą grę szkoleniową a ponadto wydawnictwo „Podstawy toksykologii”
  • Ziemowit Griegiel, Projektant stron internetowych (webmaster) , Cieszyn, otrzymuje kupon na program e-learning „administracja publiczna ” lub zabawę i grę integracyjną a dodatkowo wydawnictwo „Sensacje z dawnych lat”
  • Krystian Tasior, Kaskader filmowy , Janów, wygrywa bilet na szkolenie „ Rozwiązywanie problemów” lub wyjazd team building plus książkę „Uniwersalne problemy andragogiki i gerontologii”
  • Leszek Gierok, Przetwórca owoców i warzyw, Dębe Wielkie, przesyłamy bezpłatny voucher na trening „optymalizowanie jakości usług z elementami badania satysfakcji klienta” lub wyjazd integracyjny a także książkę „Barometr Regionalny : analizy i prognozy. Nr 2 (24)”
  • Reklamy

    Skomentuj

    Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

    Logo WordPress.com

    Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

    Zdjęcie na Google+

    Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

    Zdjęcie z Twittera

    Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

    Zdjęcie na Facebooku

    Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

    Connecting to %s